Álom munka



Miután elvégzem az iskolát, építészmérnök szertnék lenni : ez az állom munkám. Már amikor kicsi voltam, nagyon szerettem legókkal játszani és építeni. Mondjuk igaz rég nem játszottam legókkal de azért még mindig nagyon szeretek barkácsolni. Igazán akkor kezdtem el gondolkozni ezen a szakmán amikor eljött az iskolába egy igazi mérnök bemutatót tartani a munkájárol. A bemutatóján elmesélte nekünk hogy milyen érdekes a szakmája és mennyire szereti. Azt is mesélte hogy amikor kicsi volt, ő is sokat épített legókkal és amikor nagyra nőtt akarta folytatni az épitkezést. Tehát, építészmérnök lett. Amikor ezt elmesélte nekem és osztálytársaimnak, felismertem magamat a történetében. És így határoztam el hogy én is építészmérnök akarok lenni. 




Image result for engineer

Comments

Popular posts from this blog

Március 15.