Országok illata

Többször utaztam már, és szerintem minden országnak meg van a saját illata vagy szaga. Amikor Erdélyben voltam akkor nagyon illatos volt a város. Finom kürtőskalácsos és mosószeres illata volt. Nagyon tetszenek ezek az illatok mert nagyon édesek és kellemesek.

Szerintem Budapestnek is van illata. Mindenhol vannak kicsi pékségek, és emiatt Budapestnek süti illata van. Azért tetszik nekem Budapestnek az illata mert szeretem az friss sütiknek az illatukat.

 Ahol én élek, St-Lazare városában, sok fa és fenyő fa él és emiatt friss erdő illat van. Szeretem ezt az illatot mert nyáron és tavaszal a levegő tiszta és friss.

Montreál belvárosában a levegő szerintem, büdös mert szennyezzett és sok kocsi van. Nem szeretem annak a szagát mert büdös és kellemetlen.




<- St-Lazare





                                                    


Comments

  1. Woow Zsuzsu! Nagyon érdekes olvasni. Szinte érzem az illatokat. SZUPER!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Március 15.

Álom munka