Finomság vacsira

Thököly Éva megosztotta velünk mit sütött legutóbb. Íme a leírás és egy kis fotó is.
Nagyon étvágygerjesztő.

Elő vettem az édeskrumplit es közepes szeletekben felvágtam. Aztán a cukkinivel is pont azt csináltam, mint az édes krumplival. Megfűszereztem a zöldségeket. Aztán, a húsokat félbe vágtam és megfűszereztem. Először a zöldségek be mentek a sűtöben 20-30 perc után a húst és bele ment, a zöldségek és a húst együtt sültek.



Amit ön lát ezen a képen, egy balzsamos csirke ami kályhában meg volt főzve. Az édes krumpli és cukini és meg volt főzve a kályhában, és végül, rukola salátával.

A leg többször sutok de főzni is szeretek. Szoktam kekszet és muffin sütni. Amikor főzök, mindig valamit ujjat ki próbálok.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Március 15.

Álom munka