A Zene

Sok zene stilus van és mindenkinek más a kedvence. Van metál, country, pop, rock, rap és meg több.  Az én kedvenc zene stilusom a rap és a lassu zenék, mint a country. Amikor szomorú vagy rossz kedvü vagyok akkor a zene segít nekem. A zene segít nekem a nehezebb időkben, amikor nem tudom megmagyarázni az érzéseimet. Szerintem minden szituaciora van egy dal.

A rap ez egyik kedvenc stilusom mert energikus. Szeretem a rap zenét, mert kihangsúlyozz belölem egy olyan oldalt ami tetszik nekem. Amikor dühös vagyok, akkor ezt a stilust hallgatom és már is jóbban érzem magam. A kedvenc angol repeseim Cardi B, Eminem Migos, 21 Savage és Post Malone. A kedvenc magyar rapesem Curtis es Raul.


A masodik kedvenc stilusom a country zene mert kihozza belölem a "jó lanyt". Amikor szomorú vagyok akkor ezt a stilust hallgatom mert ez a féle zene segit az érzelmeimen amikor senki más nem tud segíteni. A kedvenc country énekeseim Kane Brown, Florida Georgia Line és Sam Hunt.





Comments

Popular posts from this blog

Március 15.

Álom munka